Prawo pracy

Prawo pracy określa prawa oraz obowiązki pracowników i pracodawców. Nasza kancelaria pomaga obu tym podmiotom prawnym, działając zarówno na zlecenie małych, średnich oraz dużych firm, jak i pracowników różnych przedsiębiorstw. Znamy nie tylko polskie, ale również międzynarodowe prawo pracy. Ponadto współpracujemy z prawnikami specjalizującymi się w prawie niemieckim oraz brytyjskim, więc pomożemy Państwu w sporach z podmiotami działającymi na tych zagranicznych rynkach. Zakres naszych usług obejmuje czynności sądowe i pozasądowe takie jak:

• przygotowywanie i opiniowanie umów,
  • reprezentowanie klienta w sporach sądowych,
  • sporządzanie regulaminów oraz dokumentacji pracowniczej,
  • pomoc w negocjacjach ze związkami zawodowymi,
  • przygotowywanie pozwów,
  • pomoc w uzyskaniu odszkodowania.

Prawo pracy chroni nie tylko pracodawców

Jeżeli czujecie się Państwo pokrzywdzeni przez swojego pracodawcę, jeśli nie dostawaliście wynagrodzenia na czas lub jesteście ofiarami mobbingu, to skontaktujcie się z kancelarią adwokacką. Prosimy pamiętać o tym, że prawo pracy chroni zarówno pracodawców, jak i pracowników. Przepisy zawarte w Kodeksie pracy określają nie tylko obowiązki pracownika, ale także jego prawa – których poszanowania można domagać się w sądzie. Pracodawca:

• jest zobowiązany do wypłacania godziwego wynagrodzenia za wykonywane obowiązki,
  • nie ma prawa do żadnej formy dyskryminacji,
  • nie może w żaden sposób naruszać dóbr osobistych czy godności pracownika.

Macie Państwo wrażenie, że pracodawca nie traktuje Was w należyty sposób? Nasi adwokaci zapoznają się z Waszą sprawą i zaproponują rozwiązanie.

Pomożemy Państwa firmie

Ogrom obowiązków sprawia, że nie macie Państwo czasu, by ponać oraz zrozumieć wszystkie informacje zawarte w ustawach? Wyjaśnimy Wam przepisy prawne i wynikające z nich prawa oraz obowiązki. Przygotujemy wszelkiego rodzaju dokumenty związane z zatrudnianiem pracowników, regulaminy pracy czy monitoringu. Będziemy również reprezentować Państwa w sporach z pracownikami, organami państwowymi oraz innymi przedsiębiorstwami.